5 Ocak 2012 Perşembe

2012..


Takip edenler bilir, programı bitirdik. İki yıl güzel film müziklerini güzel sinema sohbeti eşliğinde paylaştık. Sevgili Ahmet (Gürata) sağolsun çok emek harcadı. Programı daha da güzel kıldı. Gönlüm razı olmadı sinema-müzik mevzusunu bir anda bırakmaya. En azından paylaşımları, radyo aracılığıyla değil de web'den sürdüreyim istedim. Kısa kısa yazılar ve müziklerle buradan Gözüm Kulağım Sinemaya devam edeyim istedim.



Bu şarkıyı keşfeden Selda'dır (Nam-ı diğer Hamidun Tırtıl). Gezici Festivale tanıtım filmi yaparken bu şarkıya rastlamış. Tanıtım filmi güzeldi, şarkı da tam anlamıyla 'cuk oturdu'. Kars'a gittiğimizde şarkı çoktan herkesin diline dolanmıştı bile. Her filmden önce gösterilen tanıtım filminin ayrı hayranları oluştu. Macaristan'dan gelen müzik grubu şarkıyı kendileri yorumladılar. Cem Yılmaz, Şener Şen, Uğur Yücel gibi isimlerin bu şarkıda etrafa gülücükler saçarak tempo tuttuğunu hatırlarım. Şarkı, festivalin marşı gibi oldu adeta.

Gözüm Kulağım Sinema'da Gezici Festival ve Gogol Bordello programlarında iki kere çaldık bu şarkıyı. Program devam etse herhalde birkaç kez daha çalardık :)

Gogol Bordello'nun solisti Eugene Hutz'un başrolünde oynadığı Everything is Illuminated filminde bu şarkıya tekrar rastlamıştık. Şarkı kadar keyifli bir filmdi Everything is Illuminated. İşte Amari szi Amari ve filmden bir bölüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder